tirsdag den 28. oktober 2008

En lille kage til min gamle mormor


Min mormor blev 96 år i sidste måned, men jeg har ikke haft mulighed for at komme forbi og ønske tillykke. Men i dag skal det være og Emil og jeg tager ud til hende i eftermiddag. Men hvad giver man så en gammel dame på 96? Der er jo grænser for hvor meget portvin og chokolade hun kan indtage.

Jeg har derfor lavet hende en lille kage, der består af lyse sukkerbrødsbunde og to lag limemousse. Jeg glæder mig til at give hende den og dele den med hende. Måske giver hun et glas portvin dertil :-)


2 kommentarer:

  1. Den er så fin så fin den kage.... Jeg er dybt misundelig på din evne til at få det romantiske look frem...:o) De lillae farver er bare så gode... især op imod det hvide... super flot... Den bliver da et sikkert hit. Knus

    SvarSlet
  2. Tak søde! Håber ikke at den sveder helt væk under den lange transport. Knus

    SvarSlet