søndag den 30. november 2008

Porcelæns-engle


Min mor har tre små porcelæns-engle, som hun har haft siden 1967. Hun er meget glad for dem og tager dem frem hver jul. Jeg mindes, at julen i min barndom for alvor startede når de tre små engle kom frem. Så da jeg skulle lave kagen til vores årlige 1. søndag i advent tradition, så måtte jeg prøve at lave de tre så engle. Jeg havde lige vel mange problemer med ansigterne og vingerne og ja, måske skulle jeg bare have ladet være med at gengive de tre kønne små engle. Kagen består af bondekonens chokoladekage med brombær-vanijle-mandel mousse.

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla

    Din engel kage er bare så fin og sød.
    Du er altså bare blevet min ynglings kage"mutter" -SS-

    Og tak for en (2) hyggelige dage -SS-

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Taak søde! Du er da også min ubetingede ynglings-kage-kone :-) Knus fra Kage-mutter-fik

    SvarSlet