lørdag den 10. januar 2009

ABBA kage - Mamma Mia!











Min veninde Lene bliver 40 år på mandag og i den anledning har to af hendes andre veninder arrangeret den helt store ABBA surprise fest for hende. Hun blev overrasket og hentet på hendes arbejde, kørt med bind for øjnene til et hus pyntet med ABBA og fyldt med alle hendes veninder Der var lækker mad, ABBA musik i baggrunden, ABBA power point show på væggen, ABBA vin og selvfølgelig en ABBA kage!ABBA figurerne kom til uden plateau sko, men fik lidt flippede bare fødder i stedet. Og ellers godt med kassebukser, glimmer og brede bælter.Kagen bestod af lyse mandelbunde med lime mousse og brombær-mandel mousse. Den kombination smagte utrolig godt!

7 kommentarer:

  1. Det er altså en suveræn kage... Du er virkelig god til at modellere mennesker... :o)
    Hatten af for dit arbejde...-SS-
    Knus

    SvarSlet
  2. Den er bare så flot
    Forøvrigt jeg fik ikke takket dig for dine fine ord på kageportalen, dejligt når andre kan lide det man laver.

    Og du er nu ret godt med vil jeg sige, virkelig flotte kager :-)

    SvarSlet
  3. Vibeke: Tak Søde! Du ved jo hvor træt jeg var af de stakkels ansigter til sidst!

    Ulla-Britt: Det skal du slet ikke tænke på. Og tusind tak for kommentaren!

    SvarSlet
  4. Det er jo helt utrolig hva du kan få til - jeg har aldri sett maken!

    SvarSlet
  5. COOL! THATS LOOK LIKE THEM! :) YOU ARE SO COOL!

    SvarSlet
  6. Waw, den er da bare alt for cool!
    Laver du kager på bestilling??

    SvarSlet