tirsdag den 15. juni 2010

Til salg!

Kender I det med, at man forelsker sig i ting til sin hobby man bare MÅ eje? Finder bagefter ud af, at sådan en dims havde man, eller også havde man den i en større størrelse eller også har man senere fundet en smartere dims? Ja, det er så sket for mig nogle gange (eller 10)! Og i stedet for at alle mine dubletter og fejlkøb ligger og keder sig i min kage-dekorations-værktøjskasse, så tænker jeg på om der mon er andre, der kunne få glæde af tingene. Derfor sætter jeg et lille udpluk til salg.

Send mig en mail (chudtloff@yahoo.com), hvis du er interesseret i at købe tingene.



















Bead-cutter no. 2 (perle række) (4 mm) fra FMM. Sælges for 100 kr + porto. Solgt.




















Træ-præge rulle, 4.5 cm. Sælges for 15 kr + porto. SOLGT!





















Bead-cutter no. 1 (perle række) (9 mm) fra FMM. Sælges for 100 kr + porto. Solgt.





















2 stk Efeu veiner fra Culpitt, str. small og medium. Sælges for 50 kr + porto. SOLGT!





















"Bird of paradise" cutters fra Tinkerteck Two. Sælges for 30 kr + porto. Solgt.





















Nellike udstikker, 35 mm, fra FMM. Sælges for 15 kr + porto. Solgt!




















Blad veiner fra Culpitt, str. medium. Sælges for 20 kr + porto. SOLGT!




















Borte udstikker sæt (kan bla anvendes til flæser). Sælges for 50 kr. + porto. Solgt.






















Plaque udstikker, 165 mm. Sælges for 30 kr. + porto. Solgt!

2 kommentarer:

  1. Anette Jørgensen15. juni 2010 kl. 22.23

    Hejsa

    Hvis følgende ting stadig er til, salg vil jeg meget gerne købe dem:
    træ-præg rulle
    Efeu veiner
    Blad veiner

    Mvh. Anette Jørgensen
    mail: anette_jor@hotmail.com

    SvarSlet
  2. "Bird of paradise" cutters fra Tinkerteck Two. Sælges for 30 kr + porto

    den er jeg faldet for..

    SvarSlet