lørdag den 11. juni 2011

Få mine blogindlæg på e-mail

Jeg har fået flere henvendelser på hvordan man kan få mine blogindlæg pr e-mail. Jeg har derfor lagt en gadget i venstre side af bloggen, hvor man kan tilmelde sin e-mail. Man skal lige ind og verificere tilmeldingen og så derefter får man en mail, når jeg poster et nyt blog-indlæg. Uvis af hvilken grund kommer den mail ikke umiddelbart efter indlægget postes, men er lidt forsinket.

Her er lidt stille på bloggen i disse dage, men jeg ligger vandret grundet mit arbejde. På mandag rejser jeg til USA, men her i weekenden skal jeg hygge mig med familien og lidt kage bliver det også til.

God fredag aften.

3 kommentarer:

  1. Det er smart - det havde jeg ikke tænkt på :-)

    Oh, USA - det lyder spændende. Går ud fra at det er med arbejde? Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  2. Hej - smart. Men nu har jeg brugt lang tid på at finde den plugin på nettet. Vil du ikke løfte sløret på hvad den hedder så jeg kan finde den :-)

    Er ikke så spids til det her Word press - bruger for meget tid ved computeren

    /Erland

    SvarSlet
  3. @Piske: Ok, det bliver så nok også første, sidste og eneste gang jeg kunne fortælle dig noget om blogger du ikke vidste :-) Det plejer jo altid at være mig, der skal have hjælp af dig. Ja, USA turen er ren og skær arbejde, lidt søvn og ingen fritid.

    @Erland: Jeg er en it-mongol og på ingen måde ferm til det her. Jeg tilføjede den som gadget fra gadget listen. Den hed noget i stil med det jeg skrevet i titlen.

    SvarSlet