søndag den 26. juni 2011

Vinder-trækning

Tusind tak for alle jeres mange dejlige kommentarer. Det giver mig en enorm energi og lyst til at blogge om alt det søde.

Der var en del kommentarer fra søde, nye læsere, som ikke fik skrevet hvilken gave de ville have. Dem har jeg fordelt på de to gaver.

Trækning af Macaron sættet:
Der var i alt 64, der deltog. Og vinderen blev:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
17

Og nummer 17 er: Tenna (http://fruchristof-tenna.blogspot.com/)

Trækning af Sif's Kage bog:
Der var i alt 72, der deltog. Og vinderen blev:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
24

Og nummer 24 er: Anne (http://anneshyggested.blogspot.com/)

TILLYKKE til jer begge. Jeg håber, at I får glæde af gaverne. Send jeres adresse på min mail chudtloff@yahoo.com, så sender jeg gaverne til jer.

Endnu en gang tak for interessen, hilsnerne, kommentarerne.

Der ligger en del og venter på at blive vist her på bloggen. I morgen viser jeg weekendens kageprojekt. Og snart kommer også en how-to-do på heksen og en generel guide i modellering. Og ja, så ligger der meget, meget mere i mit hoved, som nok skal blive omsat til blogindlæg. Håber, at I vil få glæde af de kommende indlæg.

God søndag.

Kh Camilla

2 kommentarer:

  1. damn med det macaron-sæt:-) LOL. Tillykke til vinderen. Men vi er nu alle vindere med din blog - ser frem til dine planer om modellering osv.
    KH Marianne

    SvarSlet
  2. @Tante sød...: Åhr, det var en sød kommentar :-) Tak skal du have. Har lidt travlt med arbejdet, så der går nok nogle dage endnu.

    SvarSlet