søndag den 6. november 2011

Kage gagdets: Kuffertmærker

Jeg er jo en erklæret rendyrket kage-elsker kombineret med en forkærlighed for gagdets i almindelighed, og så er det jo oplagt at lave en række indlæg om kage gagdets. Eller gagdets med kager. Kald det hvad du vil. Men pas på!! Det er farlige indlæg, der kan komme til at koste dig dyrt!!

I dette indlæg vil jeg gerne vise dig et lille udvalg af de fantastiske søde og sjove kuffertmærker med kager der findes. Med sådan et kuffert-kage-mærke bliver det nemmere at genkende sin kuffert blandt alle verdens sorte kufferter.


Fra FunkyHoney findes adskellige kuffertmærker. I denne serie er der 4 forskellige designs at vælge imellem. Men der findes mange andre sjove og søde kage kuffertmærker. Billedet øverst i indlægget er også fra FunkyHeney. I det hele taget er FunkyHoney et besøg værd, for der er rigtig mange sjove ting - "Funky gifts and home accessories".



Et anderledes kuffertmærke er dette fra Etsy, der er lavet af læder og malet. Etsy tilbyder at male et helt personligt kuffertmærke. De er super søde og meget personlige. Man kan også selv lave et læder kuffertmærke, da de sælges uden maling. Se dette link.




Dette kuffertmærke er jeg helt forelsket i. Det kan man også selv lave og instruktion og mønster fås helt gratis her. Desuden findes også en YouTube Video af hvordan man gør.  Nu er jeg ikke kreativ udi syning, men var jeg det, så havde jeg straks syet et. Er det ikke bare skønt? Mærket er lavet af Lisa Pay.



Her er et andet kuffertmærke, som er lidt "tatoo"-agtigt. Kuffertmærket er fra Sourpuss.

Og fra Sourpuss fås også dette Hello Kitty Cupcake kuffertmærke. Mere tøset bliver det ikke, vel?


7 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke, om jeg turde sætte sådan en på min kuffert - af frygt for, at nogen ville tage kufferten for at score kuffertmærket :-D

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine, dine kuffertmærker, og jeg tror også det er lettere at finde sin kuffert igen blandt alle de ens kufferter på det bånd i lufthavnen.

    Kh. Lis

    p.s. Jeg nægter at trykke på linksne, jeg ved det siger: Bestil hvis jeg går der ind. ti hi... God aften til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Hej.
    Jeg vil bare fortælle dig at jeg fandt tilfældigt din blog i dag. Og hold da op! Jeg har nu brugt omkring to timer på din blog, og jeg har fået læst hvert og et indlæg. wooow hvor er du bare dygtig, og det bedste af det hele, er at du deler med os andre hvordan du laver tingene. Jeg er selv lige startet på konditor skole, så er ikke særlig dygtig endnu. Men du har givet mig endnu mere inspiration, og jeg har fået skrevet en lang indkøbs liste over værktøj jeg skal have anskaffet mig.
    Jeg er nu fast læser, og glæder mig utrolig meget til at se hvad du finder på i fremtiden.
    kh. anna

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne - jeg anede ikke, at man kunne få så fancy kuffertmærker :-)
    Jeg kan huske, at min mor havde et vanvittigt mavebælte rundt om sin kuffert, så hun altid kunne finde den igen.

    SvarSlet
  5. Uha hvor er de skønne - nej jeg tør næsten heller ikke følge linket... :-)

    SvarSlet
  6. @Piske: Ha ha, ja, det kunne der være noget om :-)

    @Lis: Ja, det er nogle farlige links, så det er måske ret klogt :-)

    @Anna: Tusind tak Anna, for din søde søde kommentar. Dejligt at du kan bruge bloggen som inspiration. Velkommen til!

    @Madame: Det er lidt sjovt at pynte sin ellers enormt kedelige sorte kuffert med et tøset kage mærke. Men et farverigt bælte vil helt sikkert også gøre kufferten genkendelig.

    @Nanna: Ja, det er lidt farligt!

    SvarSlet